brita

W czasach pandemii szukajmy sposobów na pomaganie

Scena restauracyjna ponownie znalazła się w dramatycznej sytuacji. Aby wesprzeć lokalnych restauratorów w tym trudnym czasie, BRITA Polska postanowiła mocno zaangażować się w działania #hotgastrochallenge, #jedzlokalnie, #pijloklanie. Od 9 listopada firma zamawia posiłki regeneracyjne dla stacjonarnych pracowników w okolicznych restauracjach.

BRITA wspiera lokalnie

Wprowadzone ograniczenia związane z pandemią koronawirusa znów odbijają się negatywnie na sytuacji lokalnych restauratorów. Dlatego pracownicy Brita Polska postanowili aktywnie wesprzeć sektor gastronomiczny zamawiając od nich posiłki regeneracyjne. Obiady na wynos są kupowane codziennie w innych restauracjach, szczególnie w tych zlokalizowanych blisko firmy mieszczącej się w Ożarowie Mazowieckim. Pierwszy posiłek został zakupiony w Pasibusie, ponieważ to oni byli główną inspiracją do włączenia się w akcję #hotgastrochallenge. Kolejne zamówienia złożono w lokalnych restauracjach: Karczma Baccara w Jawczycach i Halina Wcina w Ożarowie Mazowieckim. Co istotne – posiłki przeznaczone są dla pracowników, których charakter pracy nie pozwala na pracę zdalną. Należą do nich m.in. pracownicy magazynu, recepcji czy logistyki.

Jako firma zaangażowana społecznie, chcemy wspierać lokalnych restauratorów oferujących dania na wynos. W dzisiejszych czasach każde wsparcie dla lokali gastronomicznych jest na wagę złota. Mamy szczerą nadzieję, że podjęte przez nas kroki zainspirują także inne firmy do działania i wspólnie przyczynimy się do przetrwania biznesu restauracyjnego – mówi Tomasz Zawora, Dyrektor Zarządzający BRITA Polska.

Codzienna praca pracowników stacjonarnych firmy BRITA Polska zapewnia ciągłość dostaw i brak opóźnień w realizowaniu zamówień filtrów do sklepów. Solidarnie przyłączając się do akcji, firma może nie tylko wesprzeć lokalną gastronomię, ale również pozytywnie wpłynąć na komfort pracy pracowników, uhonorować ich wysiłek i zaangażowanie w trudnych czasach pandemii.

BRITA Polska specjalizuje się w filtracji wody przeznaczonej do spożycia. Produkty najczęściej wykorzystywane są w gospodarstwach domowych. Jednakże, jeden z działów firmy dostarcza filtry profesjonalne przeznaczone do lokali gastronomicznych. Są one montowane przy ekspresach do kawy, piecach konwekcyjno-parowych i piekarniczych oraz zmywarkach do naczyń. Lockdown branży gastronomicznej oznacza również kłopoty dostawców sprzętu gastronomicznego.

O BRITA

Firma BRITA powstała w 1966 roku i w przyszłym roku będzie świętowała swoje 55-lecie. Pierwsze produkty były wytwarzane ręcznie w ogrodzie pomysłodawcy firmy, Heinza Hankammera, który kilka lat później opatentował i wprowadził na rynek pierwszy dzbanek do filtracji wody. Przygoda, która rozpoczęła się w jego własnym ogrodzie, po 50 latach rozwinęła się w firmę o globalnym zasięgu i lidera w dziedzinie optymalizacji jakości wody pitnej oferując rozwiązania dla klientów indywidualnych, gastronomi, biur, fabryk oraz szpitali. Dzisiaj prowadzi działalność w 66 krajach na pięciu kontynentach. W Polsce firma stale angażuje się również w wiele proekologicznych inicjatyw, takich jak sadzenie drzew tlenowych czy zbieranie i recykling zużytych filtrów do wody.

https://www.brita.pl